Re: Jaki dysk (ok.10GB)

Autor: Grzegorz Mazur (NOSPAMgregu_at_bart.nlNOSPAM)
Data: Tue 08 Jun 1999 - 17:11:36 MET DST

peterpan wrote in message <7jgbb6$h64$1_at_mis.astercity.net>...
>Ze awojej strony moge polecic Quantuma. Jest na prawde szybki i cichy.
>Polecam rowniez IBM - bardzo trwale i niezawodne dyski (jeszcze nie
posiadam
>zadnego ale kolesie bardzo chwala je sobie). NIE POLECAM Cawiarow.
Niektorzy
>chwala je sobie ale w dyskach tych czesto pada w nich elektronika. Ja mam
>wlasnie jeden z uszkodzona elektronika a niedawno znajomy kupil nowke
sztuke
>i tez padla mu po okolo 4 miesiacach :(.

Potwierdzam. Mam Quantuma EL 10.2GB i działa pięknie! Traz EL nie są już
dostępne - zastąpiły je odrobinę lepsze EX, ale to i tak ta sama mechanika i
odrobinę zmieniona elektronika. Quantumy, w odróżnieniu od Seagatów i IBMów
(niektórych) dobrze wykorzystują nadtaktowanie PCI: Qunatum idzie na FSB 75,
83.3 i 112MHz bez najmniejszych problemów!

--
"(A)bort, (R)etry, (I)nfluence with large hammer?"
Grzegorz Mazur