Re: Moj kochany PC

Autor: g_HUNT (gel_at_kki.net.pl)
Data: Tue 08 Jun 1999 - 17:05:05 MET DST

Ale ludzie dają się nabierać.
Kiedyś, kiedy pracowałem w sklepie komputerowym przyszedł gościo, i przy
wyborze dwa modemy na krzyż zaczął nas męczyć, czy opłaca się kupywać
nowy. Kumpel się wkurzył (po 15 minutach "rozmowy"), i spytał się klienta,
czy stary ma homologację. No to on, że nie. Więc kumpel mu powiedział, że
lepiej niech sobie kupi z homologacją, bo inaczej jak się będzie łączył to
w TPsie wykryją, że nie ma homologacji, i przyjdą i zabiorą mu modem!. Nie
widziałem, żeby ktoś tak szybko się zdecydował na kupno.... :)))) .