Odp: Voodoo3 4000

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Tue 08 Jun 1999 - 16:15:23 MET DST

Cześć,

> NV10
> A co to takiego?

Nowy chipset nVidia Corp. (już z resztą zapowiadają NV20:-). Testowe
egzemplarze mają być na październik. Sprzętowy Transformation & Lightening,
64-128MB Pamięci, do 8 jednostek teksturujących itd.

> A co ja mam powiedziec: iP-250MMX??? W zwiazku z tym mam pytanko: Czy po
> zmianie procka na AMD K6-III 600Mhz bedzie sens kupowac VooDoo3 4000?

Uparłeś się na 3dfx? Mają chłopy szczęście. Dzięki takim jak Ty firma
przeżyje długo. Ile można jechać na samym micie VooDoo1? V3 4000 powinien
wyjść już teraz aby nawiązać walkę. Konkurencja już sprzedaje karty o
podobnej specyfikacji a do jego wyjścia (może nareszcie zrobią coś nowego a
nie klony V1) będzie ich całkiem sporo a najlepsi pewnie puszczą kolejną
generację.

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."