"Trzęsienie ziemi"

Autor: marky_at_friko.onet.pl
Data: Mon 07 Jun 1999 - 11:19:35 MET DST

Dzień 06 Czerwiec 1999 Niedziela Jarek M -> All:

JM> Mam problem, otóż ostatnio przy włączaniu kompa przez chwilę trzęsie
JM> się obraz na monitorze, od czasu do czasu dzieje się tak również
JM> później. Niestety nie mieszkam na terenach aktywnych sejsmicznie, bo
JM> mógłbym to wtedy jakoś wytłumaczyć;) Nie mam także zainstalowanych
JM> żadnych jajcarskich programików. Pomóżcie dobrzy ludzie! Pozdrawiam,

Jaki monitor? Jak stary na potencjometrach, to trzeba nimi powachlowac, jakies
urzadzenia z silnym polem elektromagnetycznym, itp. (U mnie przez sciane w
kuchni stoi mikrofalowka, jak jest wlaczona to obraz drzy), sasiad spawacz, itd.
* - niepotrzebne skreslic.

--
/\/\arKy
mailto: marky_at_friko.onet.pl