Odp: Odp: Odp: Mega Test Voodoo 3 2000 AGP

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Tue 08 Jun 1999 - 12:31:28 MET DST

Cześć,

> On mi sie podoba od samego poczatku Krzysiu :) Mam tylko watpliwosci czy
> bardziej niz TNT2 :)

Chyba lepiej spytać : czy będzie się bardziej podobał jak się pojawi na
rynku? Ale niewątpliwie jest to jakiś świerzy powiew w nieco skostniałym
towarzystwie nVidii i 3dfx :-) Najlepsze jest to, że czasem braknie tych
32MB RAM (TripleBuffer + 1280x1024x32) :-)))

> A dwoch monitorow i tak nie mam

Bo nie masz G400 DualHead :-)))) Jutro jeszcze sprawdzę jak to działa z TV
zamiast drugiego monitora i zwracam kartę. Niestety nie sprawdzę możliwości
DVD.

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."