Re: Upgrade biosa BH6 do BH6_jj

Autor: rentier (rentier_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 08 Jun 1999 - 12:04:48 MET DST

ACC/VTS napisał(a) w wiadomości: >> Jezeli ktos upgradowal bios swojej blyty
Abit BH6 do wersji najnowszej

>JJ nie jest najnowszą wersją, tak tylko piszą na polskiej wersji
>strony Abit'a. Oficjalnie najnowsza wersja jest zawsze na
>http://www.abit.com.tw/html/eld_bh6.htm
>
>Co do przeprowadzania upgrade'u - jak się boisz, to poczytaj
dokładnie>instrukcje (np. to co pisze Abit), powinno pójść gładko.

Szczesliwsza niz JJ jest wersja KG przynajmniej dla mnie:)
To jest ostatnia wersja na oficjalnej stronie Abit-a.Podobno sa nowsze tyle
ze wiaza sie z nimi jakies klopoty?.PIII obsluguje juz wersja HN.Jezeli moge
cos zasugerowac to rob upgrade z dyskietki z podstawowymi plikami
systemowymi,uzyj AWDFLASH w wersji co najmniej 7.05 (jest juz 7.11),ustaw
BIOS w pozycji default,wylacz wszelkie keszowania w BIOS-ie,zrob upgrade do
wersji KG a nie JJ.
Po szczesliwej operacji i wlaczeniu kompa ustaw BIOS w pozycji
default-zmiany dopiero pozniej

Pozdrowienia:
                         rentier_at_kki.net.pl
PS. Pytanie do Jerzego T-moglbys moze podac adres polskiej wersji strony
Abit-a?
Z gory dzieki!
                                   rentier