WINGATE 3.0 jak to reinstalować?

Autor: Piotr Białostocki (Miszka_at_imaster.com.pl)
Data: Tue 08 Jun 1999 - 09:44:07 MET DST

Cze..

Zainstalowałem sobie programik WINGATE 3.0 chodził całkiem nieźle (proxy
serwer/klient pod WIN 95/98). Coś w nim padło i chciałem go
przeinstalować, o zgrozo po uninstalu (żeby go szlag) program został
usunięty z pamięci (pliki przynajmniej częściowo) ja do instalacji
powtórnej a tu be...
Instalator mi mówi, że znalazł "korupted instalation found" i wychodzi.
W zwišzku z tym moje pytanie: Jak wyinstalować kompletnie program (bo
nie uśmiecha mi się przeinstalowywanie wingrozy)
Może usunšć jakiś wpis z rejestrów tylko co i gdzie?
Macie jakieś pomysły?

PZDR

Piotr Białostocki

Nie wiem, czy temat jest na tyle powazny, by zajmować się nim na całej
liście.
Może lepiej na priva?