Re: Internet przez kablowke

Autor: KUDELKO Norbert (kudelkon_at_JSP.UMontreal.CA)
Data: Tue 08 Jun 1999 - 05:14:58 MET DST

Grzegorz Janiszewski (labo_at_box43.gnet.pl) wrote:

: Dla mnie te 244 zł - niezależnie jak podzielone między dzierżawę i
: abonament - to naprawdę tanio za dostęp do sieci 24 godziny na dobę.

: Wystarczy mi - w tej cenie nie znajdę nic bardziej konkurencyjnego.

Fakt... wyboru nie ma jesli sie mysli o dostepie calodobowym oraz o
przyzwoitej szybkosci. Sklada sie ze bede sie rozgladal czyms takim we
Wroclawiu i juz sie zanosi ze niczego nie znajde. Czesc,

        Norbert