Pytania o plyty glowne

Autor: bitter (bitter_at_free.net.pl)
Data: Tue 08 Jun 1999 - 02:18:23 MET DST

Witam
Mam pare pytan:
1 Czy komus udalo sie odpalic na Shuttle 557 ver 1.32 (bios "u") bios
....0E Cyrixa PR200 MX bo mnie sie wiesza zaraz a zasilacz na plycie to
goracy jak diabli,jak to ewentualnie ustawic (moze ustawienia zasilania
spapralem) ????
2 Czy udalo sie komus na plycie Soyo 5BT5 z biosem BT1B7 przetaktowac
Cyrixa M II300 na np 333 po magistrali 66MHz ewentualnie 366MHz to jest
wersja z 12 pinami w ustawianiu zasilania, bo mnie sie zglasza jakos
kretynsko jak ustawie 66x4,
na magistrali 75MHz idzie jako 333 ale dysk sie nie wyrabia
3 Jaka polecacie plyte pod super7, chodzi o osobne ustawianie
czestotliwosci PCI w stosunku do magistrali procesora i obslugiwanie
duzej liczby ramu ( nie jak TX czy VX), 4-5 PCI ,AGP, ......
aktualizacje biosu, sterowniki, 1MB cache,no i niestandardowe
czestotliwosci :)))))) i zworki :))), a to wszystko w standardzie AT
ALI??, MVP3??,MVP4???,SiS??
Bitter