Re: Zmiana częstotliwości odświeżania -

Autor: dzieciol (pstry_at_puszcza.netom)
Data: Tue 08 Jun 1999 - 00:39:09 MET DST

Piotrek Wołkow wrote:

> Mam taki problem:
> Posiadam monitor Daytek 15 cali, który teoretycznie w rozdzielczości
> 800x600 zapewnia odświeżanie 120 Hz. Niestety, moja karta graficzna (S3
> Virge GX2 4 MB) w tej rozdzielczości wycišga tylko 85 Hz, i takie
> ustawienie preferuję.
> Niestety zdarza się (często) że podczas pracy nagle zmienia mi się
> częstość odświeżania na ok. 65 Hz i migotanie staje się widoczne a poza
> tym ekran zwęża sie do jakichś 2/3 szerokości ekranu monitora.
> Czasem zdaża się to dość często, a czasem dość długo nic się nie dzieje.
> [...]

Polecam 'umycie' nog w kineskopie. Czasami pomaga tez zmiana pozycji kabla
wysokiego napiecia na kineskopie /ten z plastikowym kpturkiem przy
szkle-uwaga potrafi dobrze popiescic nawet po dluzszym czasie od wylaczenia
zasilania/.

PS. To nie zart, albo srodkami chemicznymi albo oczyscic delikatnym papierem
sciernym.

Disclaimer dla Wojtusia z duza glowka:

Nie namawiam Wojtusia do mycia wlasnych nog w kineskopie. Do tego wanna jest
bardziej odpowiednia.