Komputer traci pamięć...

Autor: Wojtek (wojter_at_friko5.onet.pl)
Data: Mon 07 Jun 1999 - 23:15:37 MET DST

Witam !
        Potrzebuję pomocy i rady. Może wyjaśnię o co chodzi. Wszystko działa w
porządku pod Win95, ale dopóki nie uruchomie jakiegos programu np. Word,
Excel, Mathcad itp. wtedy zaczynaja się schodki. Na początku ginie pasek
narzędziowy, następnie w dokumencie brakuje wzorów, literek, rysunków,
później wyswietla ,że brakuje mu pamięci, w końcu wyswietla komunikat
"Program wykonał nieprawidłową operację...skontaktuj się ze sprzedawcą" i
pomaga mu tylko "twardy" reset. Wydaje się, że wszystko stracone ale
otwierając go drugi raz jest niby OK....do chwili. I tak w kółko. Wszystko
to się dzieje niereguralnie.
        Formatowałem dysk 2 razy, (tzn. jedną partycje C ), katując go przy tym
MKS'em (kwiecień) startując z czystej dyskietki startowej i Nortonem
Antiwirusem. I dalej to samo.
        Oprogramowanie mam orginalne i sprawdzone na 100%.