Re: Moj kochany PC

Autor: Jacek Sitowski (terpio_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 07 Jun 1999 - 23:35:54 MET DST

W dniu Thu, 3 Jun 1999 20:43:49 +0200, "Marcin Złakowski"
<cosunit_at_polbox.com> napisał(a):

> mial modem i piorun przyrabal w linie telefoniczna !
>Pirwszy raz w zyciu widzialem taki realizm podczas
>grania w symulator lotu !

Ja zaznałem, lat temu kilkanaście, realizmu podczas gry z kolegą w
symulator łodzi podwodnej "Silent Service". Płyniemy, płyniemy,
płyniemy, nagle pojawiają się japończycy czy inne U-booty i łuup!
Torpedą w nas! Pojawiają się komunikaty, że silnik uszkodzony. Syrena
alarmowa wyje obłędnie, my z rozpaczą patrzymy na ekran. W tym
momencie, a siedzieliśmy z kolegą ramię w ramię, zza naszych pleców,
pomiędzy nami przepływa majestatyczny obłok dymu. Patrzymy się na
siebie z zachwytem, ja mówię: "Ale ekstra efekty", by zaraz ponownie
wlepić oczy w telewizorek. Po kilku sekundach otrzeźwienie. Obracamy
się i widzimy, że cały przedpokój za nami jest pełen dymu, a kuchni
już w ogóle nie widać.

Przygotowywaliśmy modelinę na zajęcia ZPT, a ta - zostawiona samopas
na gazie w garnku, z którego woda zdążyła się wygotować - zaczęła
efektownie płonąć wraz z garnkiem.

--
Pozdrawiam
Jacek Sitowski