Re: EAX

Autor: Remigiusz Sagan (rsagan_at_pl.dhl.com)
Data: Mon 07 Jun 1999 - 21:06:22 MET DST

>Mam problem, moze wyda wam sie banalny, ale lubie sobie poszpilac czasami.
>Mam karte SB Live value i najnowsze sterowniki, jezeli wlacze eaxa w grze
>half life, po nieokreslonym czasie komp wiesza sie w sposob nastepujacy -
>dzwiek sie zapetla (tak jak na porysowanym cd) a grafa zatrzymuje (to
>oczywiste), zero reakcji, oczywiscie przysisk reset dziala :).
>Czy ktos ma podobny problem - jezeli eax jest wylonczony wszystko gra.

Ja mam inny problem. Od pewnego czasu dzwiek w w/w grze jest wyraznie
przesterowany, przy czym zadne zabiegi z regulatorami glosnosci nie
daja rezultatow. Nie pomaga rowniez deinstalka i ponowna instalacja
HL. Jest strasznie glosno, do tego stopnia, ze zadnego dzwieku (nawet
najcichszego) nie slychac wyraznie. Mam LW 2.0.

--
Remigiusz Sagan * rsagan_at_pl.dhl.com * UIN 4476455