AMD k6-2 350 i wieszanie win95???

Autor: Tomasz Sklinsmont (tomes_at_tkc.olsztyn.pl)
Data: Mon 07 Jun 1999 - 18:49:08 MET DST

Witam!
Mam procesor j/w i plyte mvp3 Acorp 5VIA77 + WIN95
Zainstalowalem laty na win95 do AMD 350, zainstalowalem drivery do plyty
glownej i mimo tego wiesza mi sie system po paru godzinach, a czasami tylko
minutach. Procesor mam sprawny, bo wymienilem juz na drugi i wciaz to samo.
Ciekawostka jest to, ze jak wlacze magistrale 66MHz i mnoznik x6 to na
330MHz dziala bez problemow - zaznaczam, ze moja pamiec plyta i proc sa na
100MHz.
Co to moze byc? Czy to moze byc wina starej wersji Biosu??? Mam A3
Tomek