chipset Intel TX i pamiec powyzej 64MB

Autor: Pawel Tadejko (ptad_at_zetobi.com.pl)
Data: Mon 07 Jun 1999 - 16:10:35 MET DST

Hi !!!

mam plyte Asus TX97-E na orginalnym TX intela
to oznacza, ze cache obsluguje tylko pierwsze 64MB RAM

jakos na razie nie mam ochoty zmieniac calego kompa
bo przy 233MMX i 64MB ram i VooDoo II mozna pograc w to
nawet w najnowsze gierki

a do innych spraw to mi juz w zupelnosci wystarczy taka konfiguracja

tak sobie pomyslalem, ze moglbym rozszerzyc pamiec do 128MB

pytanie
Czy ktos ma jakis pomysl

bo np. windows laduje sie od gornych adresow

czy jest na to jakis sposob????????
czy moge sobie darowac te 64MB
a moze ktos pracuje w takiej konfiguracji??

pozdrowka
pTad