Re: Jaki DVD (?)

Autor: Maciej (macias_at_torun.pdi.net)
Data: Mon 07 Jun 1999 - 16:07:34 MET DST

Hej,

> [Rage128]
>... z czego wynika ze absolutnie nie jest to wina karty tylko
>oprogramowania,

A jak wiadomo, sprzet bez odpowiedniego oprogramowania mozna sobie
wywalic na smietnik. ATI Player nie radzi sobie u mnie nawet dobrze z
VCD, na ktorym obraz co prawda na szczescie jest juz idealny, ale
dzwiek chrzesci nadal.

> ktore, co jest rowniez prawdopodobne - masz zle
>zainstalowane

No pewnie. Sorry, pewnie za slabo sie znam i cos skopalem. Czy Ty
zakladasz a'priori, iz producent /ATI/ wypuszcza jedynie
nieskazitelnie genialne oprogramowanie?
Ja uwazam, ze goscie cos przeoczyli i w konfiguracji takiej jak moja
pokopali obsluge dzwieku.

> - zamiast oczerniac mogles wpierw zapytac czy ktos nie mial
>podobnych problemow - mozliwe ze znajdzie sie osoba ktora pomoze Ci usunac
>ten niewatpliwie trudny problem...

Nie oczerniam, podaje fakty. Soft jest bugowaty, ATI nie radzi sobie z
supportem wlasnej karty i to jest FAKT. A co pytan -- owszem pytalem,
na razie w odpowiedzi dostalem tylko przypuszczenie, ze karta
dzwiekowa nie radzi sobie z konwersja 48 na 44.1. Ale to nie jest
prawda -- mam AWE64, i wystarczy porownac Cinemastera i ATI playera
/zeby bylo ciekawiej na tych samych engine'ach/, z takimi samymi
ustawieniami i zobaczyc, ze Cinemaster wyglada tak samo, ale dzwiek
jest ok, a w ATI Playerze chrupie.

>ATI Playery 1.27 jak i 3.10 wspolpracuja rowniez swietnie ze starszymi
>kartami i to wcale nie na mocnych konfiguracjach - do idealnego dekodowania
>w zupelnosci wystarcza celeron 300a - obraz jest bardzo dobry, z dzwiekiem
>tez nie mialem zadnych problemow.

No wiec zauwaz, ze mam P200MMX, najslabsza konfiguracje podawana przez
producenta. Na moj gust olali sprawe, i zalozyli ze sprzet bedzie
szybszy. Podejrzewam, ze ten chrzesty to z powodu braku plynnego
odtwarzania audio, co pewien czas wypada jakas czastka dzwieku i
dzwiek chrupie. Ale to swiadczy o "powaznym" podejsciu producenta do
tematu.

uffff....

milego dnia zycze
hej

--
Maciej "MACiAS" Pilichowski              http://www.torun.pdi.net/~macias/
strona w czerwcu: podreczny backup, przeoczona ksiazka o programowaniu