Zwalilem bios w 5VIA77 ACORP (MVP3)!!! Jak moge to naprawic?

Autor: Tomek (tomes_at_tkc.olsztyn.pl)
Data: Mon 07 Jun 1999 - 15:11:40 MET DST

Hej!
Postanowilem zaladowac nowa wersje biosa do mojej plytki firmy ACORP
5VIA77. Wgralem, lecz poresecie komputer piknal pare razy i nie startuje.
Co mam zrobic, aby wrocic do poprzedniego biosa - (zapisalem go do pliku -
na szczescie). Zauwazylem, ze plyta mimo, ze nie uruchamia karty graficznej
pozwala wczytac system z dyskietki. Jak przygotowac taka dyskietke, aby
wrocilo wszystko do normy? Bardzo prosze o pomoc, bo bez komputera to jak
bez reki!
Tomek
tomes_at_tkc.olsztyn.pl