Re: Blad alokacji....

Autor: Mr. Free (mr_free_at_friko6.onet.pl)
Data: Mon 07 Jun 1999 - 13:23:42 MET DST

>Jestem pewien, ze moje kosci pamieci nie sa wadliwe. Mam 2xDIMM 64 MB 100
>MHz. Probowalem juz z jedna koscia, w roznych bankach itd w ogole wszystkie
>kombinacje. Mozesz sprecyzowac, co masz na mysli piszac nie wspolpracujace
>ze soba kosci pamieci???
>Z gory dzienx za odpowiedz...
>Pozdrawiam....
>Stocz...

Jezeli masz 2 rozne DIMM'y to moga nie chodzic ze soba. Mialem taki
przypadek u siebie. Tez mialem 2xDIMM 64 100 MHz. Pierwszy kupiony
razem z kompem, a drugi troche pozniej (inny). Komp prawidlowo
wykrywal pamiec (128 MB) wszystko wygladalo OK, dopoki np. nie
probowalem wczytac 20 MB obrazka w Photoshopie. W tym momeniec byl
zwis i pomagal tylko reset.