przydzwieki modem + karta dzwiekowa

Autor: Frytek (Frytek.XYZ_at_ThePentagon.com)
Data: Mon 07 Jun 1999 - 10:04:40 MET DST

kupilem tania karte dzwiekowa yamaha 719 3D. tak sie sklada, ze mam
tez tani modem Zotrix. no i problem jest taki, ze karta dziala
idealnie (jak za takie pieniadze), jesli jest podlaczona bezposrednio
do CD. ale jesli polacze CD --> modem --> karta to slychac takie
przydzwieki, ze praktycznie nie da sie jej uzywac (slychac prace
dysku, myszy itd).

nie radzcie mi wymiany sprzetu. raczej powiedzcie, czy to swiadczy o
jakiejs nieprawidlowosci sprzetu? problem z ekranowaniem? masa~?

jak sadzicie, czy da sie to jakos obejsc? jestem laikiem, wiec
oswieccie mnie, czy np. jest teoretyczna szansa, ze przydzwieku nie
bedzie, jesli zamiast polaczen wewnatrz wykorzystam wyjscia z tylu i
np. wyjscie glosnikowe modemu zepne z wejsciem line-in karty. bo
musialbym kupic wtyczki i lutowac kabelek - a skoro nie ma po co...

(oczywiscie cala ta impreza jest mi potrzebna, bo chce miec
slyszalnosc rozmow w glosniczkach, a nie na brzeczyku modemu).

Frytek

P.S. Trzy niewiadome w adresie to pulapka na spamerów.