Re: ????

Autor: Włóczykij (huscy_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 06 Jun 1999 - 22:32:47 MET DST

De Grejt Kornholio <cornhole_at_darmo.alter.pl> wrote in message
> NArzekałem ostatnio na TP Net - bo coś się działo - tylko najnowsze
> wiadomości na grupach (sprzed kilku dni conajwyżej), a teraz nawet nie
mogę
> wysłać żadnego posta - nie ważne czy przez TPNet czy news.vogel.pl czy
> zeus.polsl.gliwice.pl - cóż się dzieje?
>
> Choć w sumie jeśli ten post się ukaże na grupie, to nie będzie źle :))
>
> Mieliście ostatnio podobne objawy?

Jesli chodzi o zeusa, to zgodnie z komunikatem CK:
"W zwiazku z informacja ktora dzisiaj otrzymalismy informujemy ze w dniu
6.6.1999 r. miedzy godzina 7.00 a 15.00, nastapi przerwa w zasilaniu
w energie elektryczna Centrum Komputerowego, co spowoduje przerwy
w pracy zeusa, hadesa oraz urzadzen dostepowych do internetu
zainstalowanych w Centrum Komputerowym (...) "
BYwaj
Lukaszu