Re: Odp: Mega Test Voodoo 3 2000 AGP

Autor: Vindex (vindex_at_wirtual.pl)
Data: Mon 07 Jun 1999 - 01:05:32 MET DST

On Fri, 4 Jun 1999 22:56:48 +0200, gabriel_at_lodz.pdi.net (King Crimson)
wrote:

<ciach>
>Na poczatku tez tak myslalem. Nie znalazlem jednak do tej pory przypadku,
>w ktorym jakas gra nie poszlaby na V3 po przekopiowaniu do jej foldera
>glide2x.dll:
>
>- z driverow Banshee
>- z driverow V1/V2
>- albo z OpenGL 3dfx Beta 2.1

To rozwiazuje tylko problemy z czescia oprogramowania korzystajacego z
glide 2 - czesc oprogramowania nadal nie bedzie chodzila ze wzgledu na
niepelna kompatybilnosc

>W ten sposob chodzi Tomb Raider 1, GLDoom2, Need for Speed 3 z efektami
>mgly (ktore po zainstalowaniu patchu EA dla V3 znikaja), Resident Evil
>2... A do calej reszty klasyki jest MiniGL 1.48.

Minigl dotyczy tylko gir korzystajacych z OpenGL'a - nijak sie to ma
do tytulow czysto glide'owych. Mnie sie mimo sztuczek podobnych do
Twoich nijak nie udalo czesci gier uruchomic - np. Screamer'a

<ciach>
>A majac V3 + SB32 chodzi wszystko.... :)

Jak widac nie wszystko :)

Pozdrowienia

Vindex
dzial hardware magazynu Wirtu_at_l - www.wirtual.pl