Zdechl PeCet

Autor: Bojar (pibojar_at_alpha.net.pl)
Data: Sat 05 Jun 1999 - 17:37:37 MET DST

Mam maly problemik
Pewien czas temu memu mlodszemu bratu umarl komp
Myslalem, ze z powodu CIHa
Po wlaczeniu BIOS sie nie zglasza, dysk nie startuje (!?)
kontrolki na klawiaturze migaja chaotycznie
BIOS na plycie zaprogramowal mi na nowo znajomy serwis
Podobnoi plyta chodzila ok

Jednak po wsadzeniu do obudowy - dalej to samo - trup
Nie wiem co sie dzieje - serwis leci w kulki albo jest jakas inna przyczyna
??
Jakie co objawy CIHa - a moze cos innego powoduje zachowanie jak wyzej

Czekam na wszelkie sugestie
Pozdrawiam
Bojar <pibojar_at_alpha.net.pl>

  ...and may the Force be with You