Re: CD-ROM bez play

Autor: Krzysztof Ziomek (krzych_at_piast.t19.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Sun 06 Jun 1999 - 00:51:34 MET DST

> Mnie tez cos takiego interesuje. Tez mam Hitachi 4x i z mila checia
> chcialbym go uzywac jako cos w rodzaju disc-mana.
> Moze ktos nam pomoze ?

> Pozdrawiam, Marek.

na mojej starej toshibie x4 (5302B) tez bez play'a z przodu takie cos
jest mozliwe - z tylu napedu sa takie 3 zworki, kiedys bylem ciekawy
co one robia i zwieralem po koleii, no i okazalo sie ze przy zwarciu
ktorejs z nich naped po wlaczeniu plyty audio od razu zaczynal odtwarzac
a po nacisnieciu eject'a przeskakiwal na drugi utwor, itd.
plyte mozna bylo odzyskac dopiero jak sie dlugo przytrzymalo eject.

czyli jak masz tam jakas zworke (oczywiscie nie chodzi mi o master/slave :))
to ja zewrzyj i zobacz co sie stanie.

krzych
krzych_at_piast.t19.ds.pwr.wroc.pl