Re: szybki skaner plaski

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Sat 05 Jun 1999 - 18:55:59 MET DST

> Czy podczas skanu (albo chociaz podczas cofania wozka)
> da sie cokolwiek robic pod Win (np. retuszowac poprzednio zeskanowe
> zdjecie)
> ?

a ja mam skaner Mustek A3 Pro, skaner ma 1 MB bufor, podlaczony jest do
Tekram'a 390 (Bios), i tez w czasie grzana lampy i skanowania nie da sie nic
robic. A mozna by oczekiwac nieco wiecej od skanera za 7500 netto.

Pozdrowienia
Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl ( Lodz)
Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
ICQ UIN: 9813568 +48 604 324801