Re: _Celeron 300A i Pentium 133 - problem z siecia ?

Autor: Daniel Zienkiewicz (dzidan_at_kki.net.pl)
Data: Sat 05 Jun 1999 - 11:54:18 MET DST

Oktawian napisał(a) w wiadomości: <_Sa53.393$DL.8116_at_news.tpnet.pl>...
>Cze
>
>Czy ktos mial moze problem z laczeniem celerona 300 i P133 przez IPX pod
>Winem?
>
>Teoretycznie nie powinno byc klopotu, ale lacze tym samym kablem 133 z
>200mmx - dziala, potem lacze 200mmx i celeronem 300 - dziala. A 133 i
>celeron nie dziala!!
>
>Moze ma ktos jakis pomysl?
>Nie jest to napewno wina kabla, ani ustawien, protokolow, grup roboczych,
>nazw komputera itp. - sprawdzalem chyba ze 100 razy

Ja lacze komputery z tymi procesorami - ale typ procesora na pewno nie ma
nic dorzeczy.
U mnie też nie dziala nic poprawnie, ale juz mniej wiecej wiem co jest
grane.

To są problemy:
- mamy dwie jednakowe karty sieciowe firmy Acorp z procesorem Realtek 8029
AS
- próbowaliśmy się połączyć w Wingrozie98(95)

Widzieliśmy siebie na wzajem i mogliśmy ze sobą porozmawiać przez Winpopup
tylko przy następującej konfiguracji sieci:
- logowanie do sieci podstawowej: microsoft family logon
- protokół ipx/spx: właściwości ->zawansowane ->dale kolejno nastepujace
ustawienia: 0, 2, 1, Cache z 16 wejciami, Auto, nie
- protokół tcp/ip
- karta sieciowa

Ale niestetynie bylo mowy o jakiejkolwiek wymianie danych

Razem z kartami sieciowymi na dyskietce jest program do testowania kart:
- kiedy destowalismy karty w dosie wszystko było ok. !!!