Re: Odp: Mega Test Voodoo 3 2000 AGP

Autor: King Crimson (gabriel_at_lodz.pdi.net)
Data: Fri 04 Jun 1999 - 22:56:48 MET DST

In article <375e1e88.20259369_at_news.fuw.edu.pl>, vindex_at_wirtual.pl says...

> Tak samo jak na V3 nie da sie uruchomic wielu starych gier. Jesli
> zamierzasz grac w starocie to kup V1

[...]

> Skoro nie oplaca sie pisac patchy to masz duze prawdopodobienstwo ze
> na V3 tez nie beda chodzic

Na poczatku tez tak myslalem. Nie znalazlem jednak do tej pory przypadku,
w ktorym jakas gra nie poszlaby na V3 po przekopiowaniu do jej foldera
glide2x.dll:

- z driverow Banshee
- z driverow V1/V2
- albo z OpenGL 3dfx Beta 2.1

W ten sposob chodzi Tomb Raider 1, GLDoom2, Need for Speed 3 z efektami
mgly (ktore po zainstalowaniu patchu EA dla V3 znikaja), Resident Evil
2... A do calej reszty klasyki jest MiniGL 1.48.

> No coz - cos za cos. Majac V1 + SB 32 mozesz grac we wszystkie stare
> gry - i nie pograsz sobie rozsadnie w wiekszosc nowych. Majac V3 +
> Mx300/Live nie pograsz sobie w czesc starych

A majac V3 + SB32 chodzi wszystko.... :)

--
Marek.
Email: MARKOS at GMX dot DE (do *NOT* hit REPLY)