Re: Mega Test Voodoo 3 2000 AGP

Autor: Kaczorr (marduck_at_polbox.com)
Data: Fri 04 Jun 1999 - 21:15:12 MET DST

Witam

>Z zakupu karty jestem bardzo zadowolony.

Zobaczymy czy bedziesz tak bardzo zadowolony za jakies...polo roku - kiedy
to pojawia sie naprawde wymagajace gry ;)
Obawiam sie, ze Twoje zdowolenie moze nieznacznie zmalec juz po pojawieniu
sie Unreal Tournament...

>W większości testów V3 podkręcone na około 175 Mhz jest szybsze od TNT2

Od jakiej TNT2 ?

>jakości grafikę 16 bitową

Skoro grafika 16 bitowa dla Ciebie jest "bardzo dobrej jakosci" to jaka jest
wedlug Ciebie ta 32 bitowa ? ;)

Pozdrawiam

Kaczor