Re: SB AWE 64 PCI - midi ?

Autor: PCwomen's (pcwom_at_polbox.com)
Data: Fri 04 Jun 1999 - 10:08:53 MET DST

Mialem ten sam problem.
Na wstepie nie AWE64 PCI ,a to sie nazywa SB 64 PCI, a w twoim wypatku
zapewne SB 64V PCI.
SB 64 PCI jest oparty na ukladzie ES1970, a
SB 64V PCI jest oparty na ukladzie ES1971, dlatego na plytce (bez literki V
w nazwie)
nie mozesz znalezc driverow. Program instalacyjny wyglada bardzo podobnie,
rozni sie
tylko tym, ze nie instaluje sie jesli wersje sa zamienione.
Powinienes zglosic sie po odpowiednie drivery do sprzedawcy.
Jesli chcesz sciagnac je sam to sa dobre na ftp://ccc.com.pl

Janek G.