Re: CTX 15 na trinitronie zaklucenia

Autor: Tomasz Stafiński (tstafinski_at_zke.com.pl)
Data: Fri 04 Jun 1999 - 07:14:20 MET DST

Marcin Bialozyt <bialozyt_at_figaro.ae.katowice.pl> pisze:
>Mam CTXa z trinitronem 15 i 17. Na 15 jest jedna kreska, na 17 dwie, przy
>czym jedna, ta górna bardzo malo widoczna. Jakosc obrazu jest bardzo dobra w
>porownaniu z tanimi monitorami innych producentow, ale roznica w jakosci
>pomiedzy 17,a 15 jest ogromna.

Nie wiem czy to prawidłowe, ale znajomy właśnie sobie sprawił CTX-a 500T
(na Sony) i właśnie na wysokości mniej więcej 1/3 od dołu ekranu jest ciemna
kreska przez całą szerokość. Trochę jest to denerwujące, wydaje mi się, że
jeśli ma już koniecznie być to powinna trochę mniej rzucać się w oczy.
Na razie kazaliśmy sprzedawcy sprowadzić drugi egzemplarz. Zobaczymy,
porównamy.

Pozdrawiam

--
***********Tomasz Stafiński**********