Celeron na Slot 1, a Celeron na przejściówce Socket 370

Autor: Piotr Wieczorek (piotrwie_at_kki.net.pl)
Data: Thu 03 Jun 1999 - 21:37:04 MET DST

Witam
Koledze wsadzili na bx-ową płytę Slot 1 Celerona w wersji na Socket 370.
Siedzi w przejściówce. Potężne kondensatory elektrolityczne na przejściówce
i jej niepewne pochodzenie rodzi we mnie obawy, że może to mieć mniejszą
wydajność niż Celeron w wersji na Slot 1. Czy mam rację? Proszę pisać
_na_piva_, bo nie prenumeruję tej grupy.
Pozdrawiam
Piotr
piotrwie_at_kki.net.pl
ICQ: 36459548