Re: Moj kochany PC

Autor: paff (paff_at_polbox.com)
Data: Thu 03 Jun 1999 - 13:38:26 MET DST

No to ja tez cos napisze (tzn. przeczytalem kiedys w gazecie, teraz pisze z
pamieci).

W serwisie dzwoni telefon:

-dzien dobry, mam problem z komputerem
-tak ? O co chodzi ?
-z mojego zasilacza wydobywa sie dym +ACE-
- potrzebuje pan nowego zasilacza +ACE-
-alez nie, potrzebuje tylko polecenia +ACE-
- ???
-Znajomy powiedzial mi, ze wystarczy w autoexec-u wpisac pewne polecenie
DOS-a, a wszystko bedzie ok +ACE-
-alez prosze pana, potrzebuje pan nowego zasialcza ...

po pieciu minutach

-no dobrze, normalnie nie mowimy klientom o tym, ale jest pewne polecenie,
ktore rozwiazuje problem
-wie-dzia-lem +ACEAIQAh-
-prosze na koncu autoexec-a dopisac polecenie +ACI-nosmoke.com+ACI- i zadzwonic
ponownie

po chwili

-prosze pana, z mojego zasilacza wciaz wydobywa sie dym +ACE-
-a ktora wersje DOS-a pan ma ?
-6.0
-Aaaa ... ta wersja nie obsluguje polecenia nosmoke. Prosze zadzwonic do
Microsoftu i poprosic o uaktualnienie ...

Po dziesieciu minutach:

-prosze pana, potrzebuje nowego zasilacza +ACE-
-Na jakiej podstawie wyciagnal pan takie wnioski ?
-Zadzwonilem do Microsoftu, oni zaczeli mnie wypytywac o typ mojego
komputera
-I co ?
-Okazalo sie, ze moj komputer nie jest kompatybilny z nosmoke.com