Re: modem Zoltrix FM-VSP56i3 wewn. ISA

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Thu 03 Jun 1999 - 02:41:01 MET DST

Wed, 02 Jun 1999 15:53:37 GMT, "JN" <janeknow_at_polbox.com> napisał[a]:

>Cze,
>HELP ! Mam ustrojstwo jak w temacie, V.90 ma być, ale łączy max 31200
>-(( Ze strony Zoltrixa ściągnąłem najnowszy sterownik i upgrade flashu (2M).
>Sterownik OK, zapuściłem programik do upgrade'u ale nie rozpoznaje mojego
>modemu (pisze "unrecognized type").
>Pytanie: czy zaryzykować i spróbować upgradu i tak (a co jak siądzie na
>dobre ? :(( ) , czy co zrobić kurde ?????? JA CHCĘ SZYBCIEJ ;-)

Upewnij się, czy na pewno ściągnąłeś właściwe sterowniki. Na stronie
Zoltrixa leży ich dużo.
Wolne łączenie może wynikać po prostu z tego, że twój ISP ma takie a
nie inne modemy (33.6) a linia też swoje dodaje (tzn. odbiera :-)).
Nie jestem pewien czy zaflaszowanie go niewłaściwym biosem zabije go
na śmierć, czy też będzie się do reanimacji nadawał, ale na twoim
miejscu próbowałbym tego tylko w ostateczności.

Na priva wysyłam najnowsze jakie mam sterowniki do mojego modemu
(który jest najwyraźniej taki sam, jak Twój - też dwumegowy VSP i3)
jeśli nie pomogą, to nie wiem co radzić, ale ja na Twoim miejscu
spróbowałbym jeszcze zaflaszować go ale nie załączonym programem,
tylko z jakiegoś programu terminalowego, tak jak jest opisane w
instrukcji.

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
adres w naglowku jest dla picu, mailto:pilot_at_vc.pl