Re: Połączenie internetowe :(

Autor: Paweł Szóstak (pawel.szostak_at_dcnet.pl)
Data: Wed 02 Jun 1999 - 18:28:44 MET DST

Krzysztof J. Trybowski napisał w wiadomości: <37526a51_at_news.vogel.pl>...
>Witam wszystkich,
>
>Ostatnio pojawił się u mnie dziwny problem. Otóż ilekroć chcę wysłać
dosyć
>sporego emaila (jeden około 200KB, drugi około 600KB), tuż po połączeniu
>serwerem STMP zrywa mi połączenie.

[...]

Jakiś czas temu wyszło na jaw, że modemy Tepsy są źle ustawione i po
sekwencji +++ zamiast poczekać 1 s (standardowo) od razu przechodzą w tryb
wydawania poleceń. W ten sposób odpowiednim poleceniem można było
rozłączać połączenia - wystarczyło tylko ściągnąć tekst z takim ciągiem
znaków. Na szczęście już to poprawili, ale może jeszcze gdzieś jest to źle
ustawione. Trochę kasy wtedy zmarnowałem, zanim doszedłem o co chodzi.
Może to samo jest w twoim przypadku.

                                 PSz
                          ICQ 8378653