Re: Czy przepłaciłem ?

Autor: Radfor (radfor_at_kki.net.pl)
Data: Wed 02 Jun 1999 - 18:21:07 MET DST

PhoeniX wrote:

> I na ile Ci wystarczy grania w w/w gry ? Miesišc ? Dwa miesišce ?
> I co później jak wykończy Ci się zapas ztarych ale jarych gierek ?
> Na nowości sie nie przeżucisz z powodu wymagań sprzętowych więc
> pozostanie jedynie granie w stare hiły.

Zanim skonczy sie zapas starych to facet nazbiera na pozadna konfiguracje.
Nie wszystkie nowosci sa cool w tych najnowszych jest duzo bledow z pododu
pospiechu producento (np: kiedys sin - dopiero poprawka pozwala przejsc gre)

> Nie ale to one cieszš się największš popularnościš.

Nieprawda. To zalezy od srodowiska graczy

> Nic się nie utarło bo tak było cały czas.
> Ludzie wydajšc kupe kasy na sprzęt chcš go maksymalnie wykorzystać a więc
> mieć maksymalnie ładnš grafike i dzwięk a tego w większości nowych gierek
> nie brakuje.
> A co do grania na akceleratorach to czy dziwi Cię to, że jest to jak sam
> napisałes w modzie ?
> Porównaj sobie wyglšd i szybkość np. Tomb Ridera w wersji acelerowanej przez
> tanie V1
> oraz wersji softwarowej a zrozumiesz skšd wzieła sie ta "moda" na dopalacze.

Ilu ludzi stac na najnowsze orginaly (wtedy kiedy sa najdrozsze)

> W strategie chętnie ale w do szachów to mi komputer nie potrzebny.

Strategie tak bardzo nie odbiegaja jakoscia. Sprobuj zagrac w ufo lub ufo2 na
PII (jakimkolwiek) bez spowalniania kompa.

> No właśnie. I nie ma się co okłamywać, że na takim sprzęcie dobrze się
> pogra.

> No właśnie a dodaj do tego typowo dosowskie problemy jak braki pamięci
> konwencjonalnej

Kpiny! Jesli ktos wie o co chodzi w autoexecu i configu to pamieci
konwencjonalnej mu nie zabraknie.

> czy brak zgodności z Vesš i nie dość, że gra się w starocie to jeszcze
> niekiedy trzeba
> mieszać w konfiguracji aby się uruchomiła.

> Nie każdy musi się ze mnš zgadzac ale dla mnie to taki gościu co ma gust
> (czyli nie gra w Scorched Eartch czy Rebel Moon Risng ;-) , gra w nowości
> na w miare nowym sprzęcie (bo co to za gra z 10-15fps) i ma ogulne pojęcie
> o swiecie gier komputerowych.

A w/g mnie to taki gosc co nie przeszkadza mu konfiguracja bo poprostu uwielbia
grac w swoje gry.