Re: Samsung DVD pytanko

Autor: Remigiusz Dąbrowski (remek_at_pascal.pl)
Data: Wed 02 Jun 1999 - 15:19:57 MET DST

Miałem do czynienia z DVD Samsunga SD-604, ale tylko przez 3 dni.
Wymieniłem go ponieważ był kiepski...
Te napędy to zupełna nowość. Myślę, że najwięcej informacji otrzymasz
u producenta (co prawda nie wspominają to tych DVD na
stronach internetowych www.samsung.com.pl).
Proponuję żebyś do nich zadzwonił po informacje. Gorąco odradzam kontakt z
nimi przez e-mail - czkalłbyś zapewne tygodniami, aż interesujące Cię
informacje znajdą się w gazetach.
tel. +22/ 608 44 00
fax +22/ 608 44 01
email: office_at_samsung.com.pl