Re: Pomoc dla niedowidzącego kolegi poszukiwana!

Autor: The Undefined (undefine_at_free.com.pl)
Data: Wed 02 Jun 1999 - 13:27:25 MET DST

Dnia Tue, 1 Jun 1999 20:55:15 -0500, "Pszemol" <Pszemol_at_PolBox.com>
napisał:

>Dziś z dosyć nietypową prośbą...
>Pomóżcie mi znaleźć program potrzebny mojemu niedowidzącemu koledze!
>Program, który pozwoliłby na przynajmniej zrozumiałe jeśli nie ładne
>odczytywanie tekstów przysłanych mu jako e-mail lub dokument tekstowy
>lub jako HTML ze strony w internecie jako jakiś plug-in do browsera.
>Dodam, że chodzi o program radzący sobie z tekstami polskimi, z ogonkami.
>Znacie coś takiego? System operacyjny ma tu małe znaczenie czy to
>Linux czy Windows - wszystko jedno. Jednak powinien chodzić na pececie...
Do syntezy mowy znam jedynie program SynTalk firmy Neurosoft. Z tego co
wiem, pozwala na odczytywanie tekstu z aktualnej aplikacji po
naciśnięciu ustalonej kombinacji klawiszy. Wymowa jest dość zrozumiała,
oczywiście po polsku. Niestety mam dość starą wersję tego programu,
więc nawet nie wiem, czy jeszcze gdzieś go można kupić.

--
The Undefined             |Nie ma rzeczy niemożliwych
www.free.com.pl/undefine/ |dla kogoś,