Re: Drugi kontroler IDE....

Autor: Tomasz Stafiński (tstafinski_at_zke.com.pl)
Data: Wed 02 Jun 1999 - 07:54:43 MET DST

WaNek <wan_at_promail.pl> pisze:
>Witam!
>Kupiłech skaner i potrzebuję drugiego parallela.
>Jak skonfigurować kompa, coby wykrywał drugi kontroler?
>Wsadziłem w płytę kontroler z wyłączonymi: flopem, hdd, comami itp. i mi się
>sprzęcior wiesza :-(((
>Pliiiiiiiiiiiz, help me, bo z układem lpt<=>skaner<=>drukarka tylko qrwicy
>można dostać...
>Wdzienczny bende okrutnie...
>3mcie się ciepło i w parkach
Musisz ustawić LPT2 nainne przerwanie i adres. Jeśli masz opis do karty,
to po problemie. Ustaw ją na IRQ 5 i IO 0x278 i powinna śmigać.
Możesz jeszcze sprawdzić czy pójdzie, jak w setupie wyłączysz LPT1 (to
na płycie głównej). Jeśli wtedy nie zwiśnie, to znaczy, że to właśnie
konflikt IRQ/IO. Jeśli nie, to możesz kartę przybić do ściany ;)
>WaN de. K

Pozdrawiam

--
***********Tomasz Stafiński**********