Re: Znów o Message Plus...

Autor: peterpan (peterpan_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 02 Jun 1999 - 02:19:45 MET DST

| Witam!
| Od niedawna mam w/w modemik i, jak zwykle z nowościami bywa, pare
problemów.

Nie takimi "nowosciami". Ja kupilem ten modemik poltora roku temu i juz
zdarzylem go sprzedac :-).

| Może ktoś z Was potrafi coś doradzić?
| a) w Indep. Mode sqrwiel odbiera voice'y - ale po odpaleniu SuperVoice i
| downloadzie wychodzi z tego jeden wielki bełkot (przypomina skrajnie
| przesterowane nagranie). WNIOSEK: Miało służyć jako sekretarka i służy -
| dzwoniący zostawia wiad. a ja nie mogę tego zrozumieć.............

Srobuj zmniejszyc glosnosc glosnika:
    A. jezeli odsluchujesz przez modem
        a. masz w nim z boku hardwareowa regulacje glosnosci
        b. mozesz uslawic glosnosc odsluchiwania rowniez w SuperVoice
        c. mozesz ustawic glosnosc odpowiednim wpisem w rejestrze W9x
        d. mozesz ustawic glosnosc odpowiednimi komendami AT&T w dodatkowych
komendach sterujacych modemem podawanych w ustawieniach knfiguracyjnych W9x
    B. jezeli odsluchujesz przez karte dzwiekowa probuj podobnych sposobow
ale bez wpisow w rejestrze i konfigutacji komendami AT&T albo zmien
kodowanie fonii

| b) można to tak skonfigurować, żeby przy funkcji telefonu korzystał z mic.
| karty? ten wbudowany coś niezbyt czuły jest... WNIOSEK: Jako telefon tyż
nie
| działa jak należy...

A moze masz cos podobnego do mojego przypadku. U mnie ten wspanialy
wynalazek nie mial otworu z przodu obudowy dlatego mozna bylo krzyczec do
mikrofonu a i tak nic nie bylo slychac. Moze u Ciebie jest czym
przysloniety.
Sprobuj rowniez sprawdzic wszelkie ustawienia dotyczace mokrofonu modemu:
- w SuperVoice
- w ciagach konfiguracyjnych modemu
U mnie po wymianie urzadzonka mikrofon dzialal super. Mozna bylo spokojnie
rozmawiac z odleglosci ok. 2 metrow od modemu - niemal "gadac do sufitu" a
jakosc dzwieku byla rzeczywiscie swietna.

| c) MA KTOŚ POLSKIEGO SUPER VOICE'A ????????

Chyba nikt. Wiele osob tego szuka. Mam wrazenie ze polski rynek nie jest
jeszcze brany na tyle powaznie pod uwage aby USR co spolszczyl.

| d) PIC-Printer z zestawu kopie ogonki przy druku z MS Office (przy
Adobe'ach
| wsjo OK). Co jest?

Nie wiem. Nigdy nie drukowalem w zwiazku z uzytkowaniem modemu.

| e) da się jakoś wyłączyć głośnik? ile razy łączy z tepsą (jasne, że po
2.00
| AM) tyle razy wyje okrutnie i budzi mi rodzinę...

O ile pamietam - mozna. W ciagu konfiguracyjnym wpisz komende AT%T
wylaczajaca glosnik na stale lub wylaczajaca glosnik po polaczeniu (tego
drugiedo wariantu dokladnie nie pamietam).

| Wdzięcznością będę pałał niezmierną ;-)))))
| WaN de. K
| wan_at_promail.pl

W tej chwili tylko tyle przyszlo mi do glowy. Jak cos konkretnego sobie
przypomne, dam znac. Jezeli bedziesz potrzebowal bardziej konkretnych
wskazowek, pisz - pewnie bede mogl pomoc. Zaznaczam jednak ze duzo juz
zapomnielem chociaz rowniez dosc dlugo i mozno meczylem sie z poskromieniem
tego modemiku na dodatek z niemieckim softem (Phone Tools - badz co badz
znacznie lepszy niz SuperVoice).

--
CU
PeterPan