Re: opcja "L2 cache latency" w Abicie BH6, BIOS KG(+)

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Tue 01 Jun 1999 - 20:37:39 MET DST

Dnia Tue, 1 Jun 1999 18:34:28 +0200, gabriel_at_lodz.pdi.net (King Crimson)
napisał:

>Przy 450MHz CTCM melduje "8" przy ustawieniu default, nie
>patrzylem, jak jest przy 464MHz (Turbo: enabled), ale tez
>chodzi bez problemu na "default". Eksperymentalnie
>puszczalem na 504MHz (112x4.5), ale obojetnie, co
>nastawilem pod L2 cache latency, niezaleznie od napiecia
>zasilania i ustawien RAMu, po pieciu minutach Q2 czy
>Unreal komputer sie zawsze zawieszal, a wiec dalem
>spokoj.
OK, wlasnie o takie cos mi chodzilo, dzieki...

>Zalezy oczywiscie troche od tego, jak tolerancyjny masz
>procesor, ale jesli zalezy ci tylko na 450Mhz, to 85-90%
>Celerkow 300A spokojnie chodzi w ten sposob (ewentualnie
>po lekkim zwiekszeniu napiecia zasilania) i nie musisz
>sie w tym wypadku przejmowac takimi drobiazgami jak L2cl.
Taaak, gdybym nie musial sie prejmowac, to bym nie pytal.

Na moim egzemplarzu przy 450MHz da sie robic cokolwiek tylko przy 2.30V,
zreszta i tak system pada po 5-10 minutach /BH6 bios KG/.

Pozdrowienia,

--
Jacek Fiok
j.fiok_at_zodiac.mimuw.edu.pl                      http://www.jfiok.capital.pl