Re: typy pamieci dimm

Autor: King Crimson (gabriel_at_lodz.pdi.net)
Data: Tue 01 Jun 1999 - 18:34:31 MET DST

In article <_n123.6090$yg4.94472_at_news.tpnet.pl>,
karollab_at_friko3.onet.pl says...

> kiedys znalazlem strone w ktorej bylo zestawienie duzej ilosci pamieci dimm
> roznych producentow z ich parametrami ale kurcze gdzies mi wsiakla
> chce niedlugo kupic nastepne 64mb i nie mam zamiaru miec niespodzianek ze mi
> nie pojda z celeronem 464mhz
> moze ktos ma do niej linka?
> dzieki za pomoc

Wpisz w altaviscie "Demystifcation of PC100 SDRAM memory
modules". Wyskoczy Ci strona, na ktorej w "Part 3"
znajdziesz doskonala tabele porownawcza, podajaca
producenta, oznakowanie na chipie, oraz na jaka
maksymalna szybkosc mozna puscic kosc (100, 112, 124, 133
lub 142) w zaleznosci od ustawienia CAS (2/3). Nie moge
Ci niestety podac adresu, bo zapomnialem. Mam jednak
nagrana te tabelke na twardzielu, jesli nie znajdziesz,
to daj znac na priva. (Prosze o zwrocenie uwagi na
sygnaturke, jesli nie chcesz otrzymac odpowiedzi po 2-3
miesiacach - konto w PDi sluzy tylko do lapania spamu)

--
Marek.
Email: MARKOS at GMX dot DE (do *NOT* hit REPLY)