Odp: Znowu "Veryfing DMI pool data........."

Autor: Pawel (pav_at_proximum.krakow.pl)
Data: Tue 01 Jun 1999 - 18:23:38 MET DST

Witam.

Mialem dokladnie to samo tzn zaczymywal sie na Veryfing DMI pool data i tez
w zadnym wypadku nie moglem go zmusic do pracy.
Wyjalem wszytkie karty zostala tylko grafika i bylo to samo, ale jak wyjalem
jedna kostke pamieci a mam 2x64 MB to plyta ruszyla.
Nastepnie z ciekawosci jeszcze raz wsadzilem ta pamiec i tez zadzialalo.
ale po kturyms resecie znowu plyta sie powiesila .
Za kazdym razem pomagalo wyjecie pamieci
W miedzyczasie powstal nowyt Bios zrobilem Ubgrade i od tej pory nie mam
zadnych problemow.Wedlug mnie to wina pamieci w moim przypaku mam kostki
roznych producentow.Sprobuj wymienic ja na inna.

Pozdrawiam Pawel