Problemy ze ściągnięciem grup z serwerów news

Autor: Grzegorz Góra (ggora_at_friko5.onet.pl)
Data: Tue 01 Jun 1999 - 12:40:15 MET DST

Właśnie... odkąd dostęp do sieci mam na stałym łączu nie mogę ściągnąć
żadnych
grup z serwerów news.vogel.pl czy choćby news.tpnet.pl. Połączenie odbywa
się bez żadnych zgrzytów, ale zaraz potem otrzymuję komnikat: "Odebrano
nieznaną odpowiedź na żądanie informacji z serwera grup dyskusyjnych...", a
szczegółowo:

>502 Nie masz uprawnien do korzystania z tego serwera. Byc moze nie masz
>wpisu w serwerze DNS, twój wpis jest niepoprawny lub twoj adres nie jest
>zarejestrowany w domenie *.pl. {tutaj nr IP którego kompletnie nie kojarzę
z moim}, Goodbye

>Konfiguracja:
> Konto: CHIP
> Serwer: news.vogel.pl
> Protokół: NNTP
> Port: 119
> Zabezpieczenie (SSL): 0
> Numer błędu: 502
> Kod: 800ccca0

Jeśli ktoś zna wyjaśnienie {a najlepiej rozwiązanie} tego problemu to proszę
o dpowiedź, najlepiej na priva mailto:ggora_at_friko5.onet.pl

Pozdrówka
Grzegorz Góra

PS: Może mi ktoś podać adres do "news-master'a" w news.vogel.pl?