Nietypowa prosba

Autor: eXtreme (extreme_at_wieczysta.krakow.pl)
Data: Tue 01 Jun 1999 - 11:54:42 MET DST

Witam.
Mam przeprowadzic niewielkie badania socjologiczne wsrod uzytkownikow
komputerow. Jezeli chcialbys mi pomoc, to odpisz mi na priva - dostaniesz
ode mnie krotkiego maila z kilkoma pytaniami, jesli odpowiesz, to nastepnego
dnia dostaniesz 2 czesc pytan. Dzieki temu pomozesz mi w uzyskaniu
zaliczenia z jednego z przedmiotow na III roku Socjologii UJ.

Nie zabierze ci to wiecej niz 10 minut.
Dziekuje z gory i pozdrawiam.

eXtreme