Re: Device vpicd - problem

Autor: Michał Biela (michalb_at_wasko.gliwice.pl)
Data: Tue 01 Jun 1999 - 12:10:36 MET DST

PhoeniX wrote:

> Mam identyczną konfiguracje i też to kiedyś miałem.
> Nie miałem czasu się z tym bawić więc skończyło się reinstalacją
> Windowsów po uprzednim skasowaniu katalogu z windowsem.

:-( To ostatecznosc - wolalbym tego uniknac - system ma tydzien, a nie
chce mi sie tracic paru godzina na instalacje systemu i aplikacji.
Ciekawy jestem co tak smieci... z nazwy to moze byc cedek, albo icd
(opengl icd)...??? Wpisy z taka nazwa znalazlem w bootlogu, rejestrach
i pamieci, za to nic nie bylo w helpach - standard ;-/

--
Michal Biela
FidoNet: 2:484/21.25