Re: Znowu "Veryfing DMI pool data........."

Autor: ACC/VTS (acc_at_pertus.com.pl)
Data: Mon 31 May 1999 - 21:00:23 MET DST

31 maja 1999 o 20:19 Bartek Nagorny odważył się napisać cuś takiego:

> Ja nie siedze w Twojej glowie i na podstawie powyzszego tekstu nie
> jestem w stanie wywnioskowac czy gdy ladujesz system z dyskietki masz
> np. fizycznie odlaczonego twardyska :))
No cóż, pisałem wtedy kilka maili, nie tylko na peceta, więc możliwe
że nie napisałem tego wszystkiego co gdzie indziej.
A więc tak - bios powinien zacząć ładować bootsector z twardziela lub
dyskietki (właściwe podkreślić), ale za nic w świecie nie chciał tego
zrobić. I nie ważne czy tam jest system bo po prostu NIC nie ładował.
Nie pomagało odłączanie dysku/stacji/clear cmos/zmienianie sekwencji
ładowania systemu w biosie/itp.

A więc tłumaczę - dysk odłączyłem fizycznie, a problem w tym że z
dyskietki to on nawet nie chciał ładować, chociaż mu kazałem!

> A np. w ubieglym roku, lub ciut wczesniej jakis *.* na grupach puscil
> programik, ktory cos tam zamazywal w MBR /bodajze/ i objawy byly takie
nie wiem, nigdy nie uruchamiam plików binarnych z newsgroup

> same jak opisales. NIE mozna bylo odpalic komputera z dyskietki z
> dosem od 5.x do 6.22 i windozowym systemem gdy dysk byl podlaczony.
> Dzialaly tylko dyskietki z dosa 3.x i linuxowe :) To tyle celem
No to objawy inne, bo u mnie NIC NIE można było odpalić ;(

> Wszystko dobre co sie dobrze konczy :)
Tak, tylko że jestem 460zł do tyłu, a nie wiem czy jak dostanę z
powrotem moją płytę z gwarancji to znajdę od razu klienta na tą nową.
Z drugiej strony czasami trzeba ponieść koszty, jeżeli komputer jest
człowiekowi niezbędny do pracy. Chociaż firma u której reklamowałem
 powinna sama dać mi na ten czas sprawną płytę!

Podsumowując - tyle już dostałem odpowiedzi na ten post, a żaden z
nich nie tłumaczy przyczyny zwisu kompa...

A najgorsze jest kurde to, że w serwisie powiedzą mi, że namieszałem
coś przy upgradzie BIOSu. Owszem, zmieniałem BIOS (trudno nie poznać
jak odpala się płyta i wita Cię pingwinek;), ale to było dwa tygodnie
wcześniej i przez cały czas działało ok.

> Bartek
zdrówko,
| ACC/VTS | ICQ: 21819610 software development |
| acc_at_pertus.com.pl | http://www.pentium.pertus.com.pl |
     "Keyboard not found. Press any key to continue."