problem z nagrywarką :-(

Autor: -= Mr.FX =- (mrfx_at_clan.pl)
Data: Mon 31 May 1999 - 23:42:13 MET DST

Samsung SCW230 (cdrw)

Cholerstwo niszczy mi płytki, po zapisaniu ostatniego
bajtu danych, zamiast zapisać 'table of contents' gaśnie
czerwona dioda a program(y) tkwią zamarte. Nie da się
wyciągnąć płytki. Cancel w programach nie przynosi efektu.
Po zamknięciu programów do nagrywania poprzez ctrl+alt+del
nadal nie da się otworzyć tacki, cały czas mruga zielona
dioda. Windows działa niby OK, nie da się zrestartować za
pomocą 'start->zamknij system' pomaga dopiero twardy reset.

Podczas nagywania nie pracował żaden inny program, nagrywar-
ka niszczy mi ok. 30-40% płytek różnych firm :
Mitsubishi, Verbatim, BTC, Samsung i inne.

Konfiguracja :
Primary master : 1HDD UDMA
Primary slave : 2HDD UDMA
Secondary master : nagrywarka (pio3)
Secondary slave : CD-ROM LG 32x (pio4)
ram : 64MB
procesor : AMD K6 333Mhz
system : Win98
programy : Adaptec EasyCD Creator Deluxe
Easy CD-PRO, CD-Copier Deluxe.

Czyżby nagrywarka była walnięta? 60% płytek nagrywa niby dobrze...

Help please, mam do nagrania sporo płytek (ok. 50)
z prezentacją multimedialną dla firmy.

--
Mr.FX [myryfykysy]
mailto:mrfx_at_clan.pl