Re: cuda z amibiosem

Autor: Fidor (fidor_at_friko.sos.com.pl)
Data: Mon 31 May 1999 - 23:21:12 MET DST

In article <37514fdd.4360557_at_news.vogel.pl>, jokey_at_box43.gnet.pl says...
> Hey'ka !
> Może mi ktoś powiedzieć o co chodzi :-) ? Sprawa wygląda tak.
> Założyłem hasło na kompa w biosie AMI i teraz nie mogę się dostać do
> kompa, bo ten uparcie twierdzi, że hasło nie jest poprawne (ściślej
> wpisuję po 3 kroć hasło i mogę sobie co najwyżej uśmiechniętą
> mrugającą buźkę pooglądać, nic więcej :-( ) To był mój pierwszy raz z
> biosem AMI :-) Czy ktoś mi może powiedzieć co zrobiłem źle ?
> Teraz jedyne wyjście to chyba tylko reset biosu zworką na płycie ?
> (czyli zerwanie plomb gwarancyjnych :-( )
Niektire Biosy maja firmowo ustawiony BIOS z haslem (kiedys bylo AMI) ,
wlaczajac haslo nie podales prawidlowo starego hasla , a przy okazji
wlaczyles zabezpieczenia . Stary problem jak swiat . Co pozostaje :
-serwis albo utrata plomb
-email do aMI biosa
-przeszukanie weba (tam musi byc)
Nic wiecej nie moge poradzic