Re: ścierwo zwane zoltrixem fmvsp336i na isa

Autor: Radfor (radfor_at_kki.net.pl)
Data: Mon 31 May 1999 - 21:52:31 MET DST

Spoko! Bez nerwow!
Uzywam tego typu modemu od 1,5 roku (ma homologaxje) i nie mam najmniejszych
problemow. Pracowal w roznych konfiguracjach od Pentum 100 do Celeron 333 pod
roznymi systemami win 3.11 w95, w98, linux i zawsze bylo wszystko ok. A jako fax
czy autosekretarka wrecz rewelacyjnie.
Prawdopodobnie Twoj jest padniety!
Jesli chcesz go uziemnic to polacz obudowe kompa do np: kaloryfer, rura od wody
Jesli pomoze to modem moze byc dobry a problem wynika z lini telekomuny lub z
np: zasilacz (widzialem takie ktore mialy przebicie).

Nie probuje chwalic tego modemu ale oprocz mnie takie same ma okolo 5 znajomych
i nikt nie mial zadnych problemow.

radfor_at_kki.net.pl