Re: Znowu "Veryfing DMI pool data........."

Autor: ACC/VTS (acc_at_pertus.com.pl)
Data: Mon 31 May 1999 - 10:21:31 MET DST

30 maja 1999 o 22:49 Przemysław Pisarek odważył się napisać cuś takiego:

> Moze nic sie nie zepsulo?
zepsulo, zepsulo...

> Mialem taki sam problem po tym jak raz odpalilem Win'95 z opcja
> uruchom poprzedni system. Wszystko dzilalo do nastepnego uruchomienia
> komputera, pojawily sie takie objawy jak opisujesz. Prawdopodobnie
> przy przepisywaniu systemu do boot sektora windows cos pokrecil.
> Musialem jeszcze raz przeniesc system z dyskietki systemowej i
> wszystko wrocilo do normy. Tak na wszelki wypadek od razu
> przeinstalowalem system.
BIOS w ogole sie zawieszal po tym tekście - nie chciał ruszać ani z
dyskietki ani z twardego. Teraz mam nowego Abita (tamten dalem na
gwarancje) i od razu ruszylo z tego samego dysku, więc twoja teoria w
tym przypadku odpada...

> Przemyslaw Pisarek
zdrówko,
| ACC/VTS | ICQ: 21819610 software development |
| acc_at_pertus.com.pl | http://www.pentium.pertus.com.pl |
     "Keyboard not found. Press any key to continue."