Odp: co myslicie o takiej konfiguracji?

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Mon 31 May 1999 - 11:59:48 MET DST

Cześć,

> Jedna dostawa, hmm to by moglo tlumaczyc ze az na 3 szt. wszystkie byly
> do kitu. Ale powiem Ci ze nie jestes odosobniony w swoich
> doswiadczeniach z Daewoo. Slysze wiele glosow ze to chlam. Ale
> jak mowie tylko slysze.

Jak opinie się różnią w tak diametralny sposób to albo mają dwie fabryki
albo dwie klasy sprzętu w zależności od rynku.

> A nie mam w zwyczaju powielac tego co slyszalem a nie
> sprawdzilem. Wiec
> pisze tylko o empirycznych doswiadczeniach, a te mowia cos
> zupelnie odwrotnego.

Rozumiem.

> Ja tez mialem kilka(cos kolo 10szt) Hyundai w rekach, pare
> nowych, pare z drugiej reki, ale zadnego na dluzej. Jezeli
> testowalem w sklepie to odrzucalem. Jezeli kupilem z drugiej reki
> (tym sie zajmuje) to szybko sie pozbywalem.

Co Cię głównie odrzucało?

> Nie ma innego aspektu, obraz to obraz.

Dla mnie liczy się ergonomia trybów i ostrość w ekstremalnych.

> Na 15" monitorze 1024x768 to pomylka i to na najlepszych.

Praktykuję od lat ...

> Taki np. Sony15SF2 ciagnie i owszem na 75Hz, ale praca w tym trybie to
raczej masochizm.

Dlatego nie przepadam za Sony.

> Jasne ze mozna stosowac protezy typu ultra-duze fonty tylko po co?

Zwykłe fonty. Jak to po co? Aby więcej informacji zmieściło się na ekranie.

> A co w takim razie liczy sie w zastosowaniach typu biuro/dom?

IMHO maksymalna czytelna rozdzielczość bez bólu oczu (oczywiście własnych).

> Przeciez to o czym piszesz to sa stricte zasadnicze kryteria jakosci
monitora.

Znajomi od CAD-ów i PhotoShopów mają inne kryteria : Geometria i
odwzorowanie kolorów. Bez namysłu schodzą z rozdzielczością.

> Ja tez. I jak na razie widze tu chyba tylko rubikon.

Zobaczymy jak to się rozwinie ...

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."